FAQ

Hoe wordt het paneel opgehangen?

De schilderijen worden aan de muur bevestigd doormiddel van twee magneten. Stel dat er meer nodig zijn, worden deze uiteraard meegeleverd. Het voordeel van deze methode is dat u geen waterpas nodig heeft en het object gemakkelijk te positioneren is.

Indien u een ander werk bij ons koopt, kunt u deze gemakkelijk van de magneten losklikken en het andere werk erop terugplaatsen

Het benodigde bevestigingsmateriaal zit bij het product. 

Benodigdheden:
- Potlood
- Schroevendraaier
- Boormachine
- Boor van 6 mm
- Waterpas (Door de magneetbevestiging is dit niet nodig).

Hieronder lees je de installatiestappen:

1. Plaats de bovenste magneet op de gewenste hoogte en markeer het, vervolgens gebruikt u de steekmaat uit de beschrijving om de onderste magneet te markeren.
2. Boor 2 gaten van 6 mm op de gemarkeerde punten.
3. Plaats de pluggen in de gaten en tik ze verder in met een hamer.
4. Schroef de magneten met de hand aan de muur.
5. Hang het schilderij op en corrigeer totdat het recht hangt.

 

Hoe plaats je een bestelling?

Volg het onderstaand stappenplan voor het succesvol plaatsen en afronden van een bestelling.

1. Klik op 'webshop'.
2. Klik op het gewenste product.
3. Druk op de knop 'in winkelwagen'. 
4. Je kunt nu kiezen om verder te winkelen. Kies deze optie als je verder wil winkelen. Of je kiest voor 'naar winkelwagen'. 
5. Ga naar winkelwagen.
6. Kies of je het product wilt ophalen of wil laten verzenden onder het kopje 'bereken verzendkosten'. 
7. Klik op 'verder naar bestellen'
8. Vul je gegevens in.
9. Klik op volgende
10. Kies de gewenste verzendmethode en klik op 'volgende'
11. Kies een betaalmethode en druk op volgende. 
12. De bestelling is geplaatst en je ontvangt een bestelbevestiging. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat de bestelling niet is afgerond, omdat niet alle stappen zijn doorlopen. Ook kan het zijn dat de bevestigingsmail in de spam terecht is gekomen. Bekijk beiden dus even goed. Kom je er niet uit, dan kan je contact met ons opnemen via de mail of WhatsApp.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren of aanpassen. Doe dit zo snel mogelijk. Dit kun je doen door te mailen naar: info@acousticheartnl 

Kan ik een product reserveren?

Ja, je kunt een product reserveren. Dit kun je doen door te mailen naar: info@acousticheart.nl

Waar kan ik een giftcard bestellen?

Acousticheart maakt gebruik van persoonlijke kortingscodes in de vorm van een giftcard. Het bedrag kun je dus naar eigen wens aangeven. Je krijgt via de mail de persoonlijke code met feestelijke aankleding. Dit kun je doen door te mailen naar: info@acousticheart.nl

Hoe gebruik ik een kortingscode in mijn winkelwagen?

Kortingscodes zijn er NIET altijd en enkel op bepaalde termijnen. Wij bieden regelmatig kortingscodes aan. Deze kun je vinden via onze instagram-pagina @acousticheart.eu. Daarnaast zijn er acties of samenwerkingen met andere instagramaccounts. 

Levertijd en verzendkosten

Levertijd

De gemiddelde levertijd is 3-5 werkdagen. Indien dit afwijkt, nemen we contact met je op.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn zichtbaar in de winkelwagen. 

Retourneren

Herroepingsrecht  en bedenktijd

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn variabel per product, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Bij grotere items kan Acoustic Heart het retoursturen organiseren per koerier. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen of gebruikmaken van de herroepingsrecht via een brief. Hiervoor download je het formulierWij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Uitzondering voor maatwerk

Voor producten die op maat worden gemaakt gelden bovenstaande rechten niet. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Geen probleem! Je kunt hiervoor contact opnemen met info@acousticheart.nl. Je betaalt zelf de kosten voor terugzending van het product.

Verkeerd bezorgadres ingevuld?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de mail of WhatsApp. We wijzigen de bestelling voor je. 

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij in samenspraak met jou zorgen voor een passende oplossing.

Klachten

Wij vinden het belangrijk dat klanten helemaal tevreden zijn over onze producten en service. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, neem dan altijd direct contact met ons op per email. Wij zullen er alles aan doen deze klacht naar tevredenheid op te lossen. Is de klacht na beantwoording van de mail niet verholpen? Stuur de klacht dan per brief onder vermelding van naam, adres, woonplaats en bestelnummer naar:

Button Design
Oosteind 28
5161 MJ Sprang-Capelle

Zodra we de brief hebben ontvangen, volgt er binnen 5 werkdagen een inhoudelijk antwoord op uw klacht.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethoden

Betaalopties

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:
- iDEAL
- Klarna
- Betalen bij ophalen
- PayPal
- Apple Pay
- Creditcard
- Giropay
- Overboeking (SEPA)
- Bancontact
- Vooraf overmaken